JAM BERPUSING TERBALIK ?? SILA BACA !!!



Jika kita perhatikan, seluruh pergerakan alam berputar ikut lawan jam (kiri ke kanan). tawaf di Kaabah mengikut lawan jam. Bumi berputar berlawanan jam. Pokok-pokok menjalar di batang mengikut lawan jam. Trek lumba lari di delapan padang mengikut lawan jam. aliran darah dalam tubuh manusian ikut arah lawan jam. piring hitam, video tape & kaset berputar ikut lawan jam, segala jenis kipas baik kipas syiling, kipas enjin, kipas mesin atau kipas kapal layar semuanya berputar ikut arah lawan jam, Atom berputar berlawanan jam. Semua itu berlaku adalah secara semulajadi & tanpa boleh di kawal oleh manusia 


Tapi mengapa tiba-tiba jam yang kita guna berputar pada arah lain (berlainan fitrah alam)? Kedudukan jam yang kita pakai akan berputar tepat pada nadi yg terdapat di tangan dan ia boleh mempengaruhi tenaga positif atau negatif hasil aruhan dari perjalanan darah yg pasti melalui nadi di tangan kita. 

Justeru itu marilah kita kembali kepada fitrah yang telah tuhan jadikan .... 

TAHUKAH ANDA ..... 

JAM PERTAMA YANG DICIPTAKAN ADALAH MENGIKUT ARAH PUTARAN LAWA JAM IAITU PUSINGAN TAWAF. 
IA SUDAH DIGUNA PAKAI OLEH UMAT ISLAM SEJAK 1200 TAHUN YANG DULU. 
TETAPI SEJARAH PUTIH INI TELAH DIHITAMKAM SETELAH DUNIA INI DIMODENISASIKAN OLEH KUASA BARAT SEJAK LEBIH 200 TAHUN YANG LALU !! 

Dari perspektif metafizik, jam tawaf (anti clock wise) dikatakan mampu menyerap tenaga & gelombang positif daripada alam sekeliling secara SEMULAJADI !! 

Manakala Jam Konvensional biasa (clock wise) dkatakan akan menyebabkan kehilangan tenaga dalaman badan si pemakai kerana ianya membebaskan tenaga & gelombang positif seperti sekarang ini. Pemakai jam clock wise ini sebenarnya sedang mengalami kehilangan tenaga secara halus tanpa mereka sedari .....

KAMI BUKAN SEMATA-MATA NAK JUAL JAM, TAPI MENYEBARKAN KEBENARAN YG TERLALU LAMA TERSEMBUNYI SEJAK JAM DICIPTA...

YAHUDI PUN MENGGUNAKAN JAM TAWAF !!! FAKTA TERSEMBUNYI YANG ANDA PERLU TAHU !!! Rahsia kehebatan pusingan tawaf telah lama diketahui terutamanya oleh orang-orang yahudi. Di antara bukti-bukti nyata tentang kewujudan dan penggunaan jam tawaf dalam masyarakat yahudi adalah kewujudan sebuah jam besar yang digelar sebagai JEWISH CLOCK di Prague, Republik Chzech.



Bangsa yahudi merupakan antara bangsa yang paling pintar dan licik di dunia. Selama ini kita telah digalakkan untuk menggunakan jam biasa (ikut arah jam / clockwise) sedangkan dalam masa yang sama mereka menggunakan jam-jam tawaf. Banyak fakta berkenaan pusingan tawaf telah dimanipulasi dan KEBENARAN terus dinafikan oleh media-media yang kebanyakannya pada hari ini secara terang-terangan dikuasai oleh masyarakat yahudi. Ini berkemungkinan besar dilakukan bagi mengelakkan rahsia kehebatan jam tawaf daripada tersebar dan diketahui oleh orang lain khususnya masyarakat Islam.





Secara umumnya, jam anticlockwise ini mempunyai khasiat-khasiat yang berikut:

* sebagai pengimbang semulajadi setiap detik/saat
* menjadikn fikiran lebih tenang dgn penghantaran mesej tenaga secara tetap & sekata
* membantu mengawal rentak jantung serta memulihkan kembali sel-sel saraf dlm badan
* mengharmonikn sistem kelenjar dgn rangsangan sistem deria dlm mengesan berbagai bentuk maklumat dari luar
* membantu yg bermasalah Halusinasi (kerohanian)
* meningkatkn tekanan disekitar tubuh bg mengawal & mengimbangi aura/cahaya
* merangsang daya tumpuan serta mengekalkn potensi diri yg optima
* gerakan jam yg mengikut arus fitrah akan mengubah persepsi pengguna utk menempatkn sesuatu di bawah kawalan, membantu meringankn penyakit & bertindak sebagai pencegahan terhadap gangguan radiasi tercemar.




Memenuhi falsafah hukum 7 kuasa menguasai tenaga :

* Kebenaran mengatasi kesilapan
* Kelajuan mengatasi kelewatan
* Kemudahan mengatasi rintangan
* Kestabilan mengatasi kucar-kacir
* Kekuatan mengatasi kelemahan
* Keuntungan mengatasi kerugian
* Kejayaan mengatasi kegagalan





SILA HUBUNGI TALIAN INI UNTUK MAKLUMAT LANJUT
Call / SMS / WhatsApp / Telegram : 
01119739366 / 0172575903


CALL / MSG ME NOW !!
 

Jadual Bertugas Deejay

Jadual Bertugas Deejay